#1 Skrevet Mars 31, 2006 Hvilken funksjon har denne? Sitter helt nede ved blokka på veivhusventilasjonen. Takker for svar. mvh Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2006 Er dette fra en dieselmotor med turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2006 Vet ikke helt hvilken funksjon den der har, men den har en lei tendens til å fryse igjen når det blir skikkelig kaldt... Jeg fjerna den og byggde om til catchtank jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2006 Vet ikke helt hvilken funksjon den der har, men den har en lei tendens til å fryse igjen når det blir skikkelig kaldt... Jeg fjerna den og byggde om til catchtank jeg.... Tok du ein slange fra blokkå og ein fra toppen direkte ut til catchtanken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...