#1 Skrevet Mars 31, 2006 Hei! Noen som er litt flink med photoshop som kan hjelpe meg å gjøre om denne fronten litt? Vil ha bort det "inni" fangern liksom, har markert her i paint hvordan jeg vil ha det På forhånd takk Odd Aslak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2006 slik at det blir et eneste stort hull? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2006 2 forslag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2006 siste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2006 Du ble først:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2006 hva vant jeg? hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2006 Hehe, takker Har lekt litt me tanken på en s4 front. Vil ikke ha rs4 tror jeg. Liker liksom formen på s4 fronten, men det jeg da tenkte på var å fjerne alt slik dere har lagd i photoshop Hva tror dere om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2006 Hehe, takker Har lekt litt me tanken på en s4 front. Vil ikke ha rs4 tror jeg. Liker liksom formen på s4 fronten, men det jeg da tenkte på var å fjerne alt slik dere har lagd i photoshop Hva tror dere om dette? Har mere tro på den første til Hallvar da:) rs4 light..he he:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2006 Har mere tro på den første til Hallvar da:) rs4 light..he he:o det mener jeg og.. men synes S4 fangeren er deilig uten mods jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...