#1 Skrevet April 1, 2006 har fått skade på taket på golfen etter et det raste ned is og snø fra hustaket her , så taket må lakkeres opp på nytt.. så da lurer jeg på hvordan man demonterer antenna som sitter på taket? velger å spøre her før jeg prøver meg på demonteringa, så slipper jeg kanskje å ødelegge noe.. P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2006 har fått skade på taket på golfen etter et det raste ned is og snø fra hustaket her , så taket må lakkeres opp på nytt.. så da lurer jeg på hvordan man demonterer antenna som sitter på taket?velger å spøre her før jeg prøver meg på demonteringa, så slipper jeg kanskje å ødelegge noe.. P Du må nok ta av lista som sitter i åpningen i taket ved bakluka, og få ned taktrekket nok til at du kommer til den store mutteren som antenna sitter med. :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2006 mkay. åssen er taktrekket festet da? plastklips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...