#1 Skrevet April 1, 2006 Jeg funderer på hva jeg skal gjøre med høyre styrestag på min 1983 80Q Jeg har hørt at høyre styrestag vil krasje i downpipen fra turboen når jeg setter turbo i min 1983 audi 80Q typ 85... Tenkte da at høyre styrestag fra audi quattro sport kunne hjelpe meg Vil dette passe og gi meg nok plass rundt eksosen fra turboen? Eller er det det nederste bilder fra 034efi.com som er best? http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_67&products_id=214 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2006 Det funker fint med styrestag fra urq:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2006 Det vil jo gå rundt wastegaten, men jeg tror ikke endeleddet passer på fjærbenet hvis du ikke har fjærben fra urquattro da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2006 Passer endeleddet mitt på staget da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2006 Passer på coupe quattro i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2006 høres bra ut... Da er jeg herved interesert i et slikt styrestag brukt Så om noen har det liggende så si i fra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2006 om endeleddet ikke passer på fjærbeinet ditt med urq stag, så har jeg urq fjærbein du kan kjøpe. nylakka til og med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...