#1 Skrevet April 1, 2006 hei.lurte på om noen kunne photoshoppe denne her,dette er ikke min bil,men det var det bilde som var best. og jeg har samme farge,men i coupe. det jeg lurer på er om noen kan ta vekk listene på dørene,og lakke den svarte lista på fangeren,foran+bak,så fangern blir i samme farge som bil.og speilene. takk takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2006 fort og galt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2006 gjort et lite forsøk jeg å å noen andre mods.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2006 hei. 2 forskjellige modifiseringer her ser jeg,den nederste ble jo litt tøff. vanskelig å bli helt sikker på om jeg vil lakke helt opp på fangeren,før det er blitt gjort,men det er jo "bare" og fjerne lakken å lakke på nytt hvis jeg ikke er helt førnøyd. takk takk ihverfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...