#1 Skrevet April 1, 2006 Heisann! Da må jeg først av alt takke alle som møtte opp til temadagen vår idag, og stooor takk til Varnaveien Bilpleie for at de tok imot oss. Var kanonbra opplegg syns nå iallefall jeg, god informasjon og gjennomgang av litt historikk og tilbud/produkter, veldig ryddig og proffesjonelt! Litt om rabattordninger osv kommer senere, men det lover iallefall for veldig gode priser og tilsynelatende veldig god service der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2006 ti tegn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2006 Fin samling med bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2006 Dette var jo knall KRS! Morro å se at det blir sammlet litt folk, og gratis pølser, brus og kaffe skuffer jo heller ikke. Været var jo bare en bonus når sola titta frem og varmet oss. Hadde vært morro om ENDA flere kunne tatt turen neste gang. Gi melding når priser og slikt kommer da. Jeg er intressert i et par ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2006 Dette var jo knall KRS!Morro å se at det blir sammlet litt folk, og gratis pølser, brus og kaffe skuffer jo heller ikke. Været var jo bare en bonus når sola titta frem og varmet oss. Hadde vært morro om ENDA flere kunne tatt turen neste gang. Gi melding når priser og slikt kommer da. Jeg er intressert i et par ting. Priser blir lagt ut så fort jeg får det fra Varnaveien Bilpleie! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2006 Priser blir lagt ut så fort jeg får det fra Varnaveien Bilpleie! Fått noen priser enda?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...