#1 Skrevet April 1, 2006 Hentet bilen fra lakkerern i stad... Nå er Coupen blitt blå... Bilder kommer etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2006 Så den hos lakkereren i går.. Kjempe bra farge du har valgt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2006 Hvilken blåfarge blir det da? moro med nylakka bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2006 Er blå fargen fra Mazda 6 (pacific blue) Morro og hente den, såg den stå ut og skjant i sola.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2006 Er blå fargen fra Mazda 6 (pacific blue)Morro og hente den, såg den stå ut og skjant i sola.. Den fargen er pen ja! Husker da jeg henta gamlebilen min.. Stod ute midt i sola da jeg kom å henta den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2006 Grattis, for komme m bilder da????? Idag?????? he eh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2006 Har fått tatt noen bilder nå, men syntes ikke lakker er 100% helt lik som i virkeligheten, men ikke lang unna;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2006 ett par til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2006 tøft:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2006 Rååååå farge,nesten R1 blå? Mye måtte du ut med for jobben da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 1, 2006 Rå farge Mye kostet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 1, 2006 Det ble krem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 1, 2006 Takker... blei ganske fornøys sjøl å... Mangler og lakke felga hvite.. Betalte 12 lapper for alt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 2, 2006 fin,fin farge: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 2, 2006 nydelig farge ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 2, 2006 Det der ble konge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 2, 2006 Takker... blei ganske fornøys sjøl å...Mangler og lakke felga hvite.. Betalte 12 lapper for alt.. For alt? Regner med du monterer/demonterer selv, men hva med forarbeidet, pussing, sparkling, maskering osv. er det med i prisen også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 2, 2006 Har du jakta mye elg, eller?? Håper ikke du har tatt alle med bil... Fin farge på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 2, 2006 Jeg demonterte alt selv, og lakket motorrom, inn i dører og bagasjerom selv.. Pussing, sparkling og alt det var i prisen... Grei pris.. Er svigers som jakter elg, han er litt vill med rifla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 3, 2006 Rå Farge!! Den fargen passer med massa chrome pynt:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 3, 2006 Jeg demonterte alt selv, og lakket motorrom, inn i dører og bagasjerom selv..Pussing, sparkling og alt det var i prisen... Grei pris.. Er svigers som jakter elg, han er litt vill med rifla.. wow!! Det hørtes jo ut som en enormt god pris.!! kjempefin farge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 3, 2006 Synes jeg skimter B3 panser jeg christoffer, skulle ikke du bygge om til B4 front ? Ellers, kjempe bra resultat, spesiell og fin farge ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 3, 2006 Synes jeg skimter B3 panser jeg christoffer, skulle ikke du bygge om til B4 front ? Ellers, kjempe bra resultat, spesiell og fin farge ! Hehe.. da skimter du riktig... Mangler fortsatt noen deler til b4 fronten, sa da lakkerte jeg gamle pansret også.. men kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 6, 2006 nice!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 20, 2006 Takker... Dropper og lakke felge hvite, kjøper heller hvite compomotive mo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...