#1 Skrevet April 1, 2006 Tenkte å ta av kromkappene og lakke opp igjen speila i en annen farge.. Men de kappene er jo limt å sitter noe inni h"#¤%%&%¤.. Prøvde såvidt litt i stad, men ga opp..Tenkte å få dem av ganske hele så noen kunne kjøpe dem for en billig penge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2006 hva med og prøve og varme dem litt samtidig som du prøver og løsne kappne ? bruk en hårføner f.eks jeg brukte det når jeg sku fjerne div limte emblemer på bilen min og det funka fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2006 Varme med varmluft og bruke fiskesnøre til å gnage den løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2006 Tenkte å ta av kromkappene og lakke opp igjen speila i en annen farge.. Men de kappene er jo limt å sitter noe inni h"#¤%%&%¤.. Prøvde såvidt litt i stad, men ga opp..Tenkte å få dem av ganske hele så noen kunne kjøpe dem for en billig penge... Om du får dem av og de passer til A3'n min så kjøper jeg dem! A3 2002 modell med store speil på begge sider.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2006 Skal se på dem i morra kanskje.. Varme dem litt.. Oppdatering følger.. Passer nok ikke din bil Ketil.. Er et lite og et stort speil på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2006 Som andre sier. Bruk varmepistol og fiskesnøre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2006 Nyttet ikke med fiskesnøre og varme... Varmet GODT, men enda satt det helt forjævelig.. Startet med varme å fiskesnøre og pyntet litt etterpå med skrutrekker.. 2 speilkapper selges BILLIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 1, 2006 hehe, så bra... jeg tar dem.... hvor mye går de for??? hører jeg budrunde eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 1, 2006 Nyttet ikke med fiskesnøre og varme... Varmet GODT, men enda satt det helt forjævelig.. Startet med varme å fiskesnøre og pyntet litt etterpå med skrutrekker.. 2 speilkapper selges BILLIG! Du skal ha for innsatsen, eller skal vi si aggresjonen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2006 Kan jo begynne med 1 krone.. MÅ hentes! Var vel litt aggresjon inne i bildet til slutt der ja.. Men nå blir speila blænk i en annen farge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...