#1 Skrevet April 2, 2006 så vidt jeg skjønner så er det bare og møte opp på toys imorra, eller etterpå dah ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2006 Jepp, jeg er klar hvis man er i edru tilstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2006 Er bare å møte opp ja.. Jeg kommer desverre ikke idag, sitter på jobb og "trøkker".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2006 jeg kan ikke idag. mekkinga går fremfor treffe desverre. Gi en tilstandsrapport etterpå da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2006 Kunne ikke komme jeg heller, bilen står til "vårklargjøring" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2006 Jeg VAR der 1845, men helt viggo da: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2006 det var tre bilær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2006 Heisann Torgeir, og velkommen... Ser du er fersk her Du som kjente til brodern fra før, eller var det da han andre som var på plass på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2006 Var ikke så veldig bra oppmøte nei, hehe.. Var der vel til rundt halv 7 og da var det bare en Passat, A3 og meg der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 10, 2006 Heisann Torgeir, og velkommen... Ser du er fersk her Du som kjente til brodern fra før, eller var det da han andre som var på plass på søndag? Jo takk så mye ja er 5uker gammel eller no! hehe ja jeg jobba litt sammen med bror din, så da ble det mye audi prek i matpausene, så det er vel egentlig hannes skyld at jeg er her. ser fram til treffet på festningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...