#1 Skrevet April 13, 2004 Oppfordrer alle som har mulighet til å møte opp på treffet i Trondheim!!! Dette blir rått:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=31246 COME ON! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2004 Kunne kanskje gjort det, hadde det ikke vært fordi jeg ikke kommer hjem før ni-ti tida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2004 Opprinnelig postet av Rune Sveian Kunne kanskje gjort det, hadde det ikke vært fordi jeg ikke kommer hjem før ni-ti tida.. Skal ikke se bort fra at det er noen folk der fortsatt da. Jeg tar turen, om det blir ok vær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2004 njæ... tror det blir fylla i den tia heller... fredagen det jo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2004 Opprinnelig postet av Rune Sveian Kunne kanskje gjort det, hadde det ikke vært fordi jeg ikke kommer hjem før ni-ti tida.. nååh... ? sikkert på at du ikke bare driver å mekker ei dårlig unnskyldning for at du MÅÅ se idol da!? Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2004 JaJa, hvem vet kanskje jeg stikker nedom en tur. Vi får vurdere stemningen på Fredag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2004 Opprinnelig postet av Morten Bondø njæ... tror det blir fylla i den tia heller... fredagen det jo? Da skaffer du deg en sjåfør... Jeg tror det kommer en hel del med folk, så jeg anbefaler å møte opp... Ta opp idol, så har dere noe å gjøre på Lørdag:=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...