#1 Skrevet April 2, 2006 Hei, Er det noen her som kan anbefale et lakkeringsverksted i Stavanger-området som er dyktige og ikke koster skjorta? Solgte en '02 BMW 5-serie Touring til en kunde i Stavanger i fjor høst, og på grunn av dårlig arbeid etter en liten skade har ene hjulbuen bak begynt å ruste. Har fått pris fra Bavaria i Stavanger på 10.000,-kr for pussing av rust og lakkering, og det syntes jeg høres helt horribelt ut. Så er det noen som har erfaring med noen gode lakkerere i området er jeg takknemlig for svar! Mvh Erik Barlindhaug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2006 Hinna lakkering har jeg brukt selv for noen år siden. Var førnøyd med resultat. men hvordan prisene ligger i dag vet jeg ikke. Eller har du tenkt deg noe i "grå sonen?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2006 Takk. Da skal jeg prøve å få ringt og hørt på pris der. Noen flere tips?? Njæ, jeg lurer på om det blir gjort på den "ordentlige" måten i denne saken. I og med at det er overfor en kunde jeg ikke kjenner personlig får jeg opptre profesjonelt. Og skulle det bli et dårlig arbeide er det lettere å ha noe å slå i bordet med hvis det blir gjort ordentlig. Får utgiftsført det gjennom firmaet også, så vi tar det på den lovlige måten denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...