Stavanger: Lakkeringsverksted

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen her som kan anbefale et lakkeringsverksted i Stavanger-området som er dyktige og ikke koster skjorta?

Solgte en '02 BMW 5-serie Touring til en kunde i Stavanger i fjor høst, og på grunn av dårlig arbeid etter en liten skade har ene hjulbuen bak begynt å ruste. Har fått pris fra Bavaria i Stavanger på 10.000,-kr for pussing av rust og lakkering, og det syntes jeg høres helt horribelt ut.

Så er det noen som har erfaring med noen gode lakkerere i området er jeg takknemlig for svar!

Mvh

Erik Barlindhaug

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hinna lakkering har jeg brukt selv for noen år siden. Var førnøyd med resultat. men hvordan prisene ligger i dag vet jeg ikke.

Eller har du tenkt deg noe i "grå sonen?"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk. Da skal jeg prøve å få ringt og hørt på pris der. Noen flere tips??

Njæ, jeg lurer på om det blir gjort på den "ordentlige" måten i denne saken. I og med at det er overfor en kunde jeg ikke kjenner personlig får jeg opptre profesjonelt. Og skulle det bli et dårlig arbeide er det lettere å ha noe å slå i bordet med hvis det blir gjort ordentlig.

Får utgiftsført det gjennom firmaet også, så vi tar det på den lovlige måten denne gangen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.