#1 Skrevet April 2, 2006 Sikkert mange som vet om disse tingene men legger det ut hvertfall. 22.04.06 Rally Stavanger, Forus 23.04.06 NAF Autoslalom Stavanger 23.04.06 Street legal Forus. Lurer på om eg skal stille på street legal bare for gøy:) Håper å se noen vag biler hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2006 Super oversikt! Sikkert mange som vet om disse tingene men legger det ut hvertfall... Jeg viste ikke om noe av dett jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2006 Konge, blir en bra helg dette!!!! Takker for infoen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2006 Noen av dere som vet kor autoslalomen blir kjørt? Er det på øvingsbanen forbi ålgård eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2006 Trodde Autoslalom skulle bli kjørt på biltilsynet på forus? de jeg kjenner i mb entusiastklubben sa så ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2006 Trodde Autoslalom skulle bli kjørt på biltilsynet på forus? de jeg kjenner i mb entusiastklubben sa så ihvertfall.. Oki. Kan sikkert stemme det:) Satser på god vær denne helgen da (litt regnvær kanskje hvis eg skal stille på autoslalom/street legal (syncro:))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2006 Noen som vet hvor street legal blir kjørt? og hvilke klokkeslett. Når tid kjøres autoslalom? Har prøvd å finne info på nettet men finner ingen ting jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2006 Street legal kjøres på Løwenstrasse Teknisk åpner kl 1000 kjøring begynner kl 1200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2006 Noen som vet sikkert hvor "tingene" skjer og hvilket klokkeslett? Hvordan blir veret i helgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2006 Street legal kjøres på Løwenstrasse Teknisk åpner kl 1000 kjøring begynner kl 1200 Er ikke så lokalkjent, kan du spesifisere litt? Noen som skal kjøre forresten? Noen som har link til nettside? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 19, 2006 Har kun link te rallyen http://www.rally.no/stavanger/index.html Street legal e vel ute med gjennvinningsstasjonen på forus... Autoslalom va hvertfall sist gang ute på biltilsynet. Disse stedene er ikke bekreftet, så hvis noen vet bedre så si ifra! Jeg skal hvertfall ut å se på rally og street legal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2006 Er ikke så lokalkjent, kan du spesifisere litt? Noen som skal kjøre forresten? Noen som har link til nettside? De kjører på forus. Der audisenteret ligger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 19, 2006 Hvordan blir veret i helgen? ehm... se vermeldingå!! hehe, ser ud så d blir reggen å bløtt = masse sladding! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 23, 2006 ehm... se vermeldingå!! hehe, ser ud så d blir reggen å bløtt = masse sladding! Var en Amrik som sladda litt vel mye og traff jordvollen på venstre side rett etter målgang. Gikk heldigvis bra med sjåfør! (Godt han ikke kjørte inn i Audi Senteret og tok med seg noen ordentlige biler i samme slengen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...