#1 Skrevet April 2, 2006 Blir det pizzamøte i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2006 Jadda. Kl.19 som vanlig: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2006 hmmm det glemte jeg. Tenkte jeg skulle prøve å ta meg en liten tur dit, har ennå ikke vært der. Var det noe spennende som ble tatt opp der da? Blir det noe Ålesund biltreff fremover? Er det ikke noe NAF greie i april/mai? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2006 ARGH... det var igår det ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2006 hmmm det glemte jeg. Tenkte jeg skulle prøve å ta meg en liten tur dit, har ennå ikke vært der. Var det noe spennende som ble tatt opp der da? Blir det noe Ålesund biltreff fremover? Er det ikke noe NAF greie i april/mai? Høy rølefaktor som vanlig,men litt seriøsitet innimellom hehe De ble tatt opp dette med overnatting på Våler treffet, og det ble vel flerstemmig at vi overnatter på baneområdet visst det blir mulighet for det i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2006 Høy rølefaktor i dag også regner jeg med... Møt opp kl. 1900 på Peppes i byen!! Siden det er så fint vær regner jeg med at det blir et rånestopp på Shell etter møtet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2006 Pokker... Skal på kamp jeg. men sniker kanskje en tur oppom etter kampen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2006 ARGH... IGJEN er jeg ute i nordsjøen på jobb når det skjer noe! hmf... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2006 e e klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2006 Heilt utruligt, men i dag trur ei faktisk ei kan klare å huske de eller: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...