#1 Skrevet April 2, 2006 sikker noen her som skal kjøre mjøsa rundt 1 mai,selv om det er treff i valdres samme dag? noen som kjører da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2006 Er det godvær så fyrer jeg nok sykkelen den dagen:evil: Er det litt mer usikkert vær blir det nok bare til at jeg kikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2006 Er det godvær så fyrer jeg nok sykkelen den dagen:evil: Er det litt mer usikkert vær blir det nok bare til at jeg kikker. samme her,håper på og få taki deler til letten innen da! men det er jo ikke lett,er ikke og oppdrive kam til honda cb 125 twin lenger:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2006 Hør med disse: http://www.mc-deler.com/ Kanskje de kan rote fram noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2006 Denne tråden skal vel ligge under offtopic? Da den ikke har noe med vw/audi å gjøre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2006 Riktig det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2006 oy,den sku kanskje det:o sorry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...