Anbefalte innlegg

Hvem er det som forhandler forge resirk,ventil? Og som sender pr. post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte en slik hos ts racing.

 

husker ikke helt men tror den kosta 1400

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javist, tror jeg styrer unna powerzone, de får ikke akkurat så mye skryt her inne på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Børge Olsen (BO Racing) her på fredag, og han sa att disse Forge ventilene var bare elendighet, samme med dalhback sine resirk ventiler.

Slike stempel ventiler lekker visst noe, og har en tendens til å henge seg opp.

Noe som fører til redusert effekt..

Har han rett i dette eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Børge Olsen (BO Racing) her på fredag, og han sa att disse Forge ventilene var bare elendighet, samme med dalhback sine resirk ventiler.

Slike stempel ventiler lekker visst noe, og har en tendens til å henge seg opp.

Noe som fører til redusert effekt..

Har han rett i dette eller?

 

 

Trodde Forge var bra saker jeg men, har dere noen andre ventiler og anbefale, som passer på 93 S4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt med Forge DV-006 i snart 3 år nå. Har vært pottetett hele tiden. Har åpnet den ca 1 g pr år for rengjøring/smøring. Fungerer utmerket. Kjøpte min hos (Birger) Gundersen motorsport. ANBEFALES

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde Forge var bra saker jeg men, har dere noen andre ventiler og anbefale, som passer på 93 S4?

 

Forge er kjempekvalitet i resirk ventiler. Men er den kopidritten som blir referert til over her. De lekker stort sett alle sammen å gir påfølgende turbohavari pga overrus:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kossen ser du forskjellen på ventilene då?

 

min har gravert forge inn i tilleg te tsracin... svarte me relativt stive fjør i. 1400 kr hos ts?

 

E det bare drid for då kjøbe eg ein aen! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den du har Espen er den som er av kvalitet, selv om ikke ALLE her mener det.., har den selv, fungerer utmerket..., styr unna kopiene, som Monica sier..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slik liggende som jeg skal selge... Send meg en PM vist du er intr. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meg meget merkleg det Monica sier om desse ventilen... var i dag i kontakt med en meget hyggleg person hos Kimmit Sport... dei har ikkje til dags dato solgt en eneste ventil av denne typen til kunder....

 

Så Monica hvor har du denne infoen fra???? har dette noe med JONUS RACING å gjøre????

Dette som du sier er jo veldig dumt for oss bil intreserte at du prøver og ødlegge for oss i dette miljøet.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autopower i Arendal selger slike på post ordere. Kjøpte min nettopp der. Tror prisen lå på ca 1200,- og den var blankpolert. Ellers så ser jeg TS racingen selger Forge ventiler i svart med TS og Forgelogo ingravert til 1400,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meg meget merkleg det Monica sier om desse ventilen... var i dag i kontakt med en meget hyggleg person hos Kimmit Sport... dei har ikkje til dags dato solgt en eneste ventil av denne typen til kunder....

 

Så Monica hvor har du denne infoen fra???? har dette noe med JONUS RACING å gjøre????

Dette som du sier er jo veldig dumt for oss bil intreserte at du prøver og ødlegge for oss i dette miljøet.....

 

 

Er det ikke bra at ho sier i fra da? Kan da umulig bare være Kimmit Sport som selger billige kopier... Kjøp den, å prøv selv da vel !!: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bra at ho sier i fra da? Kan da umulig bare være Kimmit Sport som selger billige kopier... Kjøp den, å prøv selv da vel !!: bh :

 

Hei

 

Her trenger det å komenteres fra våres egen side !

Vi pr dato da "Monica/Jonus" la ut denne linken hadde vi ikke solgt en eneste av disse ventilene!

Lurer på hvorfor dette står skrevet om oss?

(Dette bør enhver tenke seg riktig godt om hvorfor !)

Må si att dette sier sitt om hvem som snakker her på forumet !

Det blir galt av monica/Jonus og henge oss ut for att vi skal selge noen dritt ventiler ! (

 

Synest hele denne posten er grunnløs og komme med ovenfor vårt firma angående denne saken !

 

Dette er ikke noe kjekt for oss som prøver og drive seriøst !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Børge Olsen (BO Racing) her på fredag, og han sa att disse Forge ventilene var bare elendighet, samme med dalhback sine resirk ventiler.

Slike stempel ventiler lekker visst noe, og har en tendens til å henge seg opp.

Noe som fører til redusert effekt..

Har han rett i dette eller?

 

 

er vel ikke helt enig for min del, jeg har en fra dahlback og den funker som en drøm, rart han selger den og bruker dem hvis det er noe ræl: klø :

 

Og hva er forskjellen på innmaten på forge i forhold til de som "holder tett" da?

er jo alu stempel i forge, og det er det vel i de andre "oppgraderings ventilene" og? de orginale er vel som oftest plastikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dei har ikkje til dags dato solgt en eneste ventil av denne typen til kunder....

 

Der tar du litt feil. Jeg har kjøpt en. Funker helt fint den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte også Forge på min hos Ts-racing. Aldri hatt noe problem. Bortsett fra at jeg syns det mangler litt lyd da. Heh.

 

Ikke for å bryte av denen tråden. Men hva er det egentlig som er brukelig og funker fint av sånne ventiler, er så lei av folk som sier ditt å datt. det er bare dritt og greier. A4 1,8 T

 

Den som gir en sånn slags "duelyd" er jo pen, Men det er kansje luftfilter som gjør noe av det. Ike bare den vanlige Ptsssjj. kjedelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen meninger om hva annet som funker bra å bruke ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.