#1 Skrevet April 2, 2006 har spurd om dette før men fant ikke igjen tråden.. hvor får jeg tak i V8 baklykter? helst så billig som muligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2006 No such thing... V8-baklyktene er ikke akkurat dusinvare desverre. http://homepage.internet.lu/customautocraft/type44_100_200_v8.htm Linken over er til ei side som blant annet selger kopier av v8-rampene. De er rimelige men selges uten E-merke, så du kan potensielt få bemerkning på eu-kontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2006 hmmm.. ikke bra.. får jeg den ikke godkjent med de på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2006 hmmm.. ikke bra.. får jeg den ikke godkjent med de på da? I teorien nei, men jeg har aldri opplevd at noen har sett etter e-merking på baklykter. Så lenge det ser greit ut og lyser og blinker i riktig farge tror jeg ikke det er noen fare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2006 kult! da bestiller jeg baklykta da, noen som vet hvor lang tid det tar å få den opp her til norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2006 Tar vel 1-2uker. skal forresten legge til at dette firmaet har bra service og jeg var veldig fornøyd med kvaliteten på mine baklykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2006 godt å høre! for nå har jeg nettopp sendt nesten 1000 spenn nedover hehehe! blir bra dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2006 godt å høre! for nå har jeg nettopp sendt nesten 1000 spenn nedover hehehe!blir bra dette! Jeg har akurat montert mine fra samme firma. God passform og flotte lykter. E-merket er det ingen som kommer til å legge merke til. Hvis du får anmerkning så tar det bare 1/2 time å bytte tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 3, 2006 I teorien nei, men jeg har aldri opplevd at noen har sett etter e-merking på baklykter. Jeg har faktisk opplevd det, men det var den gangen alle bruktimporterte biler skulle gjennom teknisk på biltilsynet ved innførsel til landet, på midten av 90-tallet. Bilen var en nesten ny Ford, og manglet E-merker på blinklysene foran. Likevel så inspektøren mellom fingrene, for han sa han så at lampene var originale. Bilen ble forøvrig hentet fra Belgia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 3, 2006 Jeg har faktisk opplevd det, men det var den gangen alle bruktimporterte biler skulle gjennom teknisk på biltilsynet ved innførsel til landet, på midten av 90-tallet. Bilen var en nesten ny Ford, og manglet E-merker på blinklysene foran. Likevel så inspektøren mellom fingrene, for han sa han så at lampene var originale. Bilen ble forøvrig hentet fra Belgia. Kan sikkert komme borti verksteder som anmerker det og..men da er det jo ikke verre enn å bytte til orange for kontrollen...men er nok få verksteder som tar seg tid til sånt på en EU kontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 4, 2006 Vet om et nytt org. sett som ligger på Norsk Bildelsenter.. Hør med dem.. Det er helrød du skal ha ikke sant...? Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 24, 2006 Fått baklyktene å montert de! slik ble det, litt dårlige bilder! Jeg er meget fornøyd!! : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 26, 2006 Så bra ut det der. Digger V8 baklysene. Er noe spesielt med de:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 26, 2006 Det der ble bra. Vurderer slike selv. Satte du bare inn penger på konton til butikken, så sendte de? Åsså en ting. Råe felger du har, mine er helt like, bare i 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 26, 2006 jeg synes nå det er penere med spraya...men det er nå meg det da... liker ikke de rutene til blink og ryggelys. Kom de på mye? ca. 1000+moms? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 26, 2006 Jon Arild Bjørklund: satt penger på konto til han ja, men må først ta kontakt med han duden på email: paulfern@custom-auto-craft.com bare si hva du vil ha så forklarer han veldig enkelt hva du skal gjøre. Sindre Strandbakk: kom på litt under 1000 spenn med frakt og alt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 26, 2006 kom på litt under 1000 spenn med frakt og alt.. det er billig det: rock : har en liten plan selv om å bygge hjulbuer bak å kjøpe glassfiberskjermer fra han der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...