#1 Skrevet April 13, 2004 Noen som kan hjelpe med å "dekode" en dansk feilmelding avlest på en S6? "Sylinderærkjendelse korrupt, intet signal" Skrevet på husk. Avlest hos en med dansk programvare. Feilen kommer tilbake etter litt kjøring etter å ha blitt slettet. Bilen funker tilsynelatende bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2004 Du har ikke et nummer på feilmeldingen? Da er det uavhengig av språket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2004 Det er 'sikkert' kamposisjonsensoren, en relativt vanlig feil på AAN.. Kan også være RPM-sensoren, men det er mindre sannsynlig. Tør jeg gjette at bilen ikke starter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård Det er 'sikkert' kamposisjonsensoren, en relativt vanlig feil på AAN.. Kan også være RPM-sensoren, men det er mindre sannsynlig. Tør jeg gjette at bilen ikke starter? Skulle vel nevnt at dette er en 4,2 (AEC) motor. Bilen starter og går den, men jeg mener å føle at den ikke alltid er like sterk og villig. Ikke enkelt på en automat dog... Skal skaffe nr. på den feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2004 Davs mand! Sikke' noget lort du har Oversatt til norsk blir det "sylindergjenkjennelse korrupt, inget signal. Sensoren til sylinderen muligens defekt? Kjenner ikke til elektronikken i de feilsøkingsfunksjonene så jeg skal ikke bre ut med mer enn hva jeg kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2004 Kuk i Komputern! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2004 Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim Kuk i Komputern! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2004 Opprinnelig postet av Christian B. Wiik ikke alltid er like sterk og villig. Know the feeling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2004 Feilkode: 0203 (2113) Noen som kan finne ut hva dette betyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...