#1 Skrevet April 3, 2006 Skal av med frontskjermene, må jeg da av med front fangeren også? kunne se ut som de var festa sammen. men hvis noen har noen tips om hvordan jeg skal løse dette lettest mulig hadde det vært flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2006 Av med fanger og innerskjerm såfall, mulig lyktene også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2006 lyktene er ute likevel, bare usikker på om jeg måtte av med front fangeren og. hadde håpet å slippe det, men kan se ut som jeg må det da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2006 Ja, sitter nok noen skruer bak der. Forholdsvis fort gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2006 frontfanger er festet m/ to umbrakoskruet på verside bak sidegrillenne og med tre torxskruer på siden så er det berre å nappe den ut. skjerm er feste m fire torx (t30) på topp og ein i døroppning oppe to nedepå kanal tre skruer bak glider til fanger og to skruer bak lokari(plastinnerskljerm) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...