#1 Skrevet April 3, 2006 Jeg har fått et godt tilbud på Toyo gatesliks (Proxes R-888) Det jeg lurte på var om noen har erfaring med slike dekk til vanlig bruk? regn osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2006 kjørte litt med de ifjor utenom på bane, og funka helt greit.. men husk på att hvis du skal gasse litt i svinger, så pass på att du har fått litt temp i dekka, ellers blir det fort glatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2006 kjørte litt med de ifjor utenom på bane, og funka helt greit.. men husk på att hvis du skal gasse litt i svinger, så pass på att du har fått litt temp i dekka, ellers blir det fort glatt.. Ok, det var det jeg var redd for. Jeg kan ikke drive å varme opp dekke for hver gang jeg skal kjøre gris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2006 Når du ikke skal bruke de til bane kjøring,så ha godt med luft i de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2006 Jeg har fått et godt tilbud på Toyo gatesliks (Proxes R-888) Det jeg lurte på var om noen har erfaring med slike dekk til vanlig bruk? regn osv. Hei... Hva er et godt tilbud på r-888 ? og hvor har du fått tilbud fra ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2006 shariff selger R888 veit jeg ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2006 http://www.hjulius.no Er snakk om noe sponsospris greier.... Men ser ut til at jeg kommer til å velge vanlige dekk....selv om det hadde vært kult med gatesliks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2006 Kjørte litt med r888 i slutten av sommeren. Funket fint de. Men de lager en del støy. Men litt må du ofre: rolleyes Må få dee på igjen snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2006 Ok, det var det jeg var redd for. Jeg kan ikke drive å varme opp dekke for hver gang jeg skal kjøre gris... Når du har kjørt så langt at motoren er varm så er dekka OK. Griskjører vel ikke på kald motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2006 Når du har kjørt så langt at motoren er varm så er dekka OK. Griskjører vel ikke på kald motor? Hehe... du har et poeng der.... Jeg får finne ut hvilke dim. dem leveres i.... skulle hatt 195 45 15", men det er vel heller tvilsomt den dimensjonen finnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...