#1 Skrevet April 3, 2006 hvor pokker finnes det slike sjapper i finnmark hvor man får profesjonell lakk behandling ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2006 disse trur jeg driver litt med sånne ting.... -Alta Bilpleie -Bilpleie i nord (Trur det er noe ny oppstarta) -Alta Motor trur de fleste karosseri verkstedene også kan utføre slikt arbeid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2006 Håvard på Alta Scooter og Mc. Han har bilpleiekurs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2006 jaha så dere anbefaler at jeg bør kjøre til alta altså ? bør jeg vente med bilpleie til sommern eller bare ta det nå ? gjør vel ingen forskjell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2006 Er vel ingen vits egentlig å ta det nå. Du skal sikkert vaske bilen 100 ganger før det er helt tørt på veiene. Jeg skel ikke gjøre det før i mai... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2006 jaha så dere anbefaler at jeg bør kjøre til alta altså ? bør jeg vente med bilpleie til sommern eller bare ta det nå ? gjør vel ingen forskjell ? Regner me at de fleste bilforhandlerne i finnmark kan utføre slike oppdrag... de avfetter og polerer jo alle nye biler som blir levert... kanskje de som driver med bilutleie også, det er bare å sjekke litt rundt. for det kan jo variere mye på pris å slikt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...