#1 Skrevet April 13, 2004 Vet det er endel som faktisk ønsker seg dette, og som har spurt etter det, derfor velger jeg å legge inn denne linken... spør du MEG passer det bedre under vitsetråden men... http://www.takakaira.com/accessories/nightpager/nightpager.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim spør du MEG passer det bedre under vitsetråden men... http://www.takakaira.com/accessories/nightpager/nightpager.html Enig.. Er en stor vits hele greia.. Har samme nytteverdi som de idiotiske neonlysene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2004 Vi ser jo hva den er laget for For most Japanese car models. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2004 Finnes det ikke grenser for idioti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2004 Personlig synes jeg Audi skal ha god wastegate skal det være noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2004 HARRY!!! Høres ut som man har litt motor, for så å bli frakjørt i første lyskryss av en familiebil. Rett og slett latterlig.:rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2004 Hvem kjøper noe sånt......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2004 Opprinnelig postet av Petter Svendsen Hvem kjøper noe sånt......? sikkert de med grønne parklyspærer, lexuslykter, laksetrapp på bakruta, terninger foran og bak, dødningehodegirspak m/ lys, neon under, kulesetetrekk, pelstrekk på rattet, lillagusjegrønn grilldress anno 1988, hokeysveis ala Limahl, ryggelyspære som spiller "lambada", de som fortsatt tror "macarena" er IN, og som går med hvite tennissokker i sandaler........ HEHE :rolleyes: :eek: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2004 faktisk tror jeg du kan begrense det svaret til "noenlys under", er ikke så rent LITE på min alder, og litt yngre, som har sett TFATF/2F2F og som gjerne vil krydre sin ikke alt for spreke bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim faktisk tror jeg du kan begrense det svaret til "noenlys under", er ikke så rent LITE på min alder, og litt yngre, som har sett TFATF/2F2F og som gjerne vil krydre sin ikke alt for spreke bil. Disse stakkars sjelene burde heller anvende pengene på en kvassere kam e.l. Det vil ihvertfall øke fordelingen hk/kg, ikke minke den med dødvekt ala neonlys..eller fake dumpvalve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2004 er da fler jeg vet om som kjøper f.eks. A3 eller A4 og går bananas på Rieger geil og som fortsatt har en teknisk så som så bil... Men pokker så populær tråden ble da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2004 Skyt meg om dere vil, men jeg har faktisk sansen for neon både i og under bilen. Skal være litt show. Nå skal det sies at jeg har likt neon fra tiden før tfatf-groupiene kom for fullt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Skyt meg om dere vil, men jeg har faktisk sansen for neon både i og under bilen. Skal være litt show. Nå skal det sies at jeg har likt neon fra tiden før tfatf-groupiene kom for fullt. Smaken er som baken Siden du er verdensmester må du få lov til å ha neon på/i/under bilen din om du måtte ønske det. Jeg ville heller lagt noen (mange) kroner ekstra i mer hk, problemet er bare min bedre (verre) halvdel som bremser den gleden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 13, 2004 Pang! Neon er etter min mening noe rør, i tillegg til at det er ulovlig. Er det en ren utstillingsbil, så under tvil greit, men det har da ingenting på en bil som skal kjøres å gjøre. Som en annen sier, kun ekstra dødvekt. (bilen min er tung nok som det er:) ) Min subjektive mening... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 13, 2004 De rørene veier uansett ikke mer enn sideflesket mitt eller stereoen. Hva med pose og sekk? Har heldigvis ei dame som lar meg bruke pengene akkurat slik jeg vil, og det blir derfor både neon og (mye) mere hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 13, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Har heldigvis ei dame som lar meg bruke pengene akkurat slik jeg vil, og det blir derfor både neon og (mye) mere hk. Heldiggris... Det er ikke likt for alle nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 14, 2004 Opprinnelig postet av Hermann Stakseng Smaken er som baken Siden du er verdensmester må du få lov til å ha neon på/i/under bilen din om du måtte ønske det. Jeg ville heller lagt noen (mange) kroner ekstra i mer hk, problemet er bare min bedre (verre) halvdel som bremser den gleden Dreier seg kun om fellesnevner i de to tingene Hermann Først må du legge samboeren, så kan du legge penger i bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...