#1 Skrevet April 3, 2006 Har ikke bestemt meg for om jeg skal beholde A4'en eller om jeg skal selge. Om jeg beholder den, skal jeg senke 30 mm og klistre på noen felger. Hva passer til avant med den senken? Tenker da både på størrelse og type felger. Har aller mest lyst på A8-felger, men det sier min bedre halvdel at ikke kommer på tale Har tenkt på de nye 18" rs4-felgene, men snart kjører jo alle rundt på de. Og jeg har også lyst på noe med kant. Kom gjerne med forslag og bilder av hva dere tror kan bli bra. Ikke mindre enn 17", ikke mer enn 18" (kan kanskje strekke meg til 19") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2006 Hva med disse i 19".. Ligger under deler selges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2006 Jeg så de, de er deilige Hvor mye er bilen de er avbildet sammen senket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2006 På bilen sitter det originalt s-line understell som senker ca 25-30mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2006 Lekkert, men litt for dyrt, tenkt meg noe til ca. 10k:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2006 Noen som har bilde av avant'en med rs6-felger i 18" eller som kan photoshop'e litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2006 Liker felgene jeg har selv veldig godt, men jeg angrer stort på at jeg ikke kjøpte 18": bh : Edit: Link: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1943 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...