#1 Skrevet April 3, 2006 Heisann Jeg trenger nye lyspærer til bl.a knappene til el. vindu, diff sperre og speiljusteringen. Hvor får jeg tak i disse, og hvor mange watt er de? Trenger for så vidt til både coupeen og RS'n, men det er kanskje samme type? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2006 Tror ikke det er å få løse pærer i bryteren til speil justeringa og el.vindusbryteren. Må isåfall ta opp bryteren å se om du kan lådde i ei ny pære. Delenr. til pæra i diff.sperre bryteren er 903 605 01 er ei 0,8w pære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2006 Det går an å få tak i løse pærer, men ikke hos Audi. FIrmaer som spesialiserer seg på elektronikk kan skaffe slike, f.eks. http://www.elfa.se/no/. Jeg vet ikke hva betegnelsen på pæra er, men dette har blitt nevnt her på forumet tidigere, så prøv søkefunskjonen så regner jeg med at du finner svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2006 Mulig du finner litt mer info HER. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...