#1 Skrevet April 3, 2006 Trenger litt hjelp her, står mellom 2 felger. Har en sort Audi TT, sorte felger er jo kult, men er jammen ikke sikker assa, liker de nederste også... Hva synes dere? Felg 1: Felg 2: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2006 Skulle sett de på bilen... er vansklig og si uten det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2006 Jeg ville gått for de nederste, siden svart blir litt for ensfarget når bilen er svart. Velger du de nederste vil man lettere legge merke til felgene. Det er min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2006 Her ville jeg helt klart valgt de nederste. Mer tydelige i designen enn de andre som er både mangeeika og mørke. En TT må ha solide og tydelige eiker da den har et veldig, unnskyld uttrykket, "bollete" og solid design. Ihvertfall min mening. Om jeg får tid eller hvis ikke noen andre kommer meg i forkjøpet, kan det vel ordnes en "forhåndsvisning" i photoshop... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2006 Ville valgt nr. 2. Penere med litt kontrast til svart bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2006 Om jeg får tid eller hvis ikke noen andre kommer meg i forkjøpet, kan det vel ordnes en "forhåndsvisning" i photoshop... Suppert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2006 Gjorde en rask mod, riktig nok med ASA AR1, men med svart senter:o gadd ikke å ta de du har lagt ut i kveld pga lys bakgrunn... hvis du legger ut bilde av bilen så er det nok noen som gjørm det orntli:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2006 Ville valgt felg nr 2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 3, 2006 Gjorde en rask mod, riktig nok med ASA AR1, men med svart senter:o gadd ikke å ta de du har lagt ut i kveld pga lys bakgrunn... hvis du legger ut bilde av bilen så er det nok noen som gjørm det orntli:) Har ikke noe bilde av bilen min fra siden ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 3, 2006 hva heter felg nr. 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 3, 2006 hva heter felg nr. 2? Koya Riviera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 3, 2006 Nok en rask en: rolleyes som du ser så trenger du ikke å ha dekk på de:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 3, 2006 Nok en rask en: rolleyes som du ser så trenger du ikke å ha dekk på de:p hehe, men så jo bra ut det der...tror det blir de felgene assa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 3, 2006 hehe, men så jo bra ut det der...tror det blir de felgene assa Tror de passer bra til bilen de der ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 4, 2006 Ville gått for den første, nr 2 har for mye rispreg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 4, 2006 Ville gått for den første, nr 2 har for mye rispreg kan jo prøve i PS med den første uten svart senter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 4, 2006 Den første felgen uten tvil!! Sort felg på sort bil er utrolig rått. Sammen med mørke ruter og lykter så blir det gjennomført rått! Som Frode G her sier så er den nederste felgen alt for "rice" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 4, 2006 Nummer 1 uten tvil...som nevnt tidligere,sort bil med sort senter på felger....konge: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 4, 2006 kjøpte asa ar1 med svart senter til TTen min, kan poste et bildet når jeg har fått de på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...