#1 Skrevet April 3, 2006 På dagens årsmøte i Agder lokallag ble det gjort endringer i styret. Lars-Inge Andresen ønsket å fratre som leder av lokallaget, Zeljko (Keko) Memic ønsket å fratre som styremedlem. Valgkomite ble nedsatt, nye kandidater ble innhentet, og det ble avholdt valg. Nye styremedlemmer er nå Trond Gundersen og Tommy Rasmussen. Undertegnede, Rune Wilthil og Walter Widmer forstetter som tidligere i styret. De tilstedeværende styremedlemmer (Trond, Tommy og Walter) ble deretter enstemmig enige i å utnevne meg til ny leder for Agder Lokallag. Jeg vil rette en STOR takk til Keko og Lars-Inge for arbeidet og innsatsen de har gjort for Agder Lokallag. Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2006 Takk for hyggelige ord, det varmer. Jeg setter stor pris på at jeg har fått lov til å være med på oppturen med Agder Lokallag og regner med at den fortsetter. Ønsker det nye styret lykke til med jobben videre og er selvsagt tilgjengelig hvis det er noe jeg kan bidra med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...