#1 Skrevet April 3, 2006 tenket jeg bare skulle tipse om en lakkerer som tar på seg noe jobber for folk i klubben tlf 92492110 hils i fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2006 Er han flink? Hvor omtrent holder han til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2006 samme værksted som meg. e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2006 Da kan du jo hilse fra meg da og spør om han husker en Termostart bryter til radiatorvifta på en VR6 han har/hadde som han fikk av oss på Bilxtra og sku komme igjen med en gammel på reklamasjon..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2006 Da kan du jo hilse fra meg da og spør om han husker en Termostart bryter til radiatorvifta på en VR6 han har/hadde som han fikk av oss på Bilxtra og sku komme igjen med en gammel på reklamasjon..... det skal nevnes veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2006 Vet du noe om hvor stor pågang han har..? Skulle hatt noe lakkert innen slutten av uka, og der jeg har levert det inn er det stor pågang og ventetid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2006 Vet du noe om hvor stor pågang han har..?Skulle hatt noe lakkert innen slutten av uka, og der jeg har levert det inn er det stor pågang og ventetid.. bare ringe og spørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2006 bare ringe og spørre Allerede ferdig lakka og montert på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2006 bumper denne tråden da jeg har kommet over en ny en som er meget dyktig. tlf nr er til han nye. hils fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 4, 2006 bumper denne tråden da jeg har kommet over en ny en som er meget dyktig. tlf nr er til han nye. hils fra meg Mangler vel tlf nr der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 4, 2006 Mangler vel tlf nr der? Ligger i øverste tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 4, 2006 Ligger i øverste tråd Ikke på han nye lakkerer`n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 4, 2006 Ikke på han nye lakkerer`n! jo det er nr til Dag Erik jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...