Bilen stopper når den er varm

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en golf 2 1,8 gasser 1985 mod. Det er en pierburg 2e2 forgasser(satans verk!).

Jeg har et problem med at bilen begynner å hoste, gå dårlig når den er blitt varm. Det kommer og går. Hvis jeg stopper bilen og lar den hvile litt forsvinner det.. Det er nesten som at den slutter å få bensin eller ikke vil tenne skikkelig. Jeg mistenker forgasseren, men skjønner ikke helt hva det kan være.. Jeg mener og tror at alle vakumslangene er satt der de skal være og at pakningen mellom gasser og innsug er tett (den er ny) så jeg tror ikke det er falskluft..

Er det noen som vet hvilken funksjon vokstermostaten har? Dette er en "byttegasser" og på den nye gassern var vokstermostaten (der man kobler på en av vannslangene) ødelagt. Byttet med den termostaten som stod på den orginale gasseren. Men det jeg la merke til var at på termostaten på ny gasser så var den pinnen som dytter inn på bryter på gassern helt trukket tilbake (inn i termostaten) og på den orginale var denne pinnen helt ute og det gikk ikke å dytte den inn. Kan det være at den termostaten er ødelagt og siden jeg har satt den på den nye gasseren så virker den ikke skikkelig når den er blitt varm? Vanskelig å forklare..

Noen tips? Skal snart kjøre på påskeferie og trenger hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du strøm inn på forgasseren. Har vært borti at en 1,8 gasser har vært sånn å der var det strømmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.