#1 Skrevet April 4, 2006 heisann, har kjøpt ny brukt lås, som jeg vil bytte med min gamle siden den er forsøkt brytt opp. Lurer på om noen kan forklare meg hvordan jeg skal bytte tenningslås. Bilen er en audi 90 88'. takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2006 Da må du begynne med å ta ut instrumentet i bilen din, sammenligne med den låsen du har, det sitter en låsefjær på den.. Der denne er må det borres hull i rattstammen for å få klemt inn fjæra, Sett inn nøkkelen i låsen og vri til rattlåsen er av, da kan du klemme inn fjæra og dra ut den gamle tenninglåsen.. Monteres i motsatt rekkefølge, Håper dette var til hjelp.. Mvh Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2006 Da må du begynne med å ta ut instrumentet i bilen din, sammenligne med den låsen du har, det sitter en låsefjær på den.. Der denne er må det borres hull i rattstammen for å få klemt inn fjæra, Sett inn nøkkelen i låsen og vri til rattlåsen er av, da kan du klemme inn fjæra og dra ut den gamle tenninglåsen.. Monteres i motsatt rekkefølge, Håper dette var til hjelp.. Mvh Ole Kristian jepp var til hjelp dette! leste et sted noe om å borre men har aldri funnet ut hvor. takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...