#1 Skrevet April 4, 2006 Har kjøpt meg denne nøkkelen, nye VW http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/kk12.jpg Tysken min er ikke akkurat den beste, få fikk ikke med meg at den kosta 900 spenn. Er det mulig å programere den slik at jeg kan bruke den på sentrallåsen på jettan? Å hva trenger jeg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2006 Det vil kanskje hjelpe om du forteller hva slags modell Jetta'en din er ? Men jeg bare lurer litt; Det er vel neppe en universal-nøkkel? hehe Er dette en ny nøkkel, et såkalt "nøkkel-emne" som kan slipes til alle VAG som har denne type nøkkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2006 Det vil kanskje hjelpe om du forteller hva slags modell Jetta'en din er ? Men jeg bare lurer litt; Det er vel neppe en universal-nøkkel? hehe Er dette en ny nøkkel, et såkalt "nøkkel-emne" som kan slipes til alle VAG som har denne type nøkkel? Jetta 2 (1991 mod). Nei, har slipt den til hos en låssmed, å den er helt ny ja. Eneste infoen jeg har om nøkkelen er " Note! This is a real OEM VW part, not an imitation or replica, comes brand new with original guarantee." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...