#1 Skrevet April 4, 2006 Nå er det på tide med nye sommerdekk på konebilen. (1998 VW Passat stv 1,6l. 100hk) Lurte på Nokian NRe eller NRHi Noen med erfaringer ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2006 Ingen som kjører på Nokian ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2006 jeg har en dårlig erfaring med nokian sommerdekk... Riktignok NRZi... men likevel, de fantes i høyre og venstredekk (som i forskjellige dekk på høyre og venstre side, ikke bare å snu det på felgen). Jeg punkterte på høyre etter 3 måneder, det fantes bare venstredekk igjen pga at de hadde sluttet å lage dem. Aldri mer slike dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2006 min erfaring er på nokian NRe er veldig bra. jeg hadde dette 2 sesonger på min passat.. eneste som er å trekke ned på disse er at de slites veldig fort. ihvertfall i litt større tommer... jeg hadde 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...