#1 Skrevet April 4, 2006 Vet ikke om det er rette plassen å poste denne.... Jeg har 2 stk obd2 kabler, 1 seriell og 1 usb kabel. På laptopen min er det ikke seriell port, bare usb (4stk) Har en seriell usb adapter slik at jeg kan koble seriell obd2'n til usb port. Dette ser ut til å virke delvis (en stund siden jeg testet denne) Men den obd2 kabelen som jeg ØNSKER å bruke (USB) får jeg F/(N ikke til å virke. Får bare opp feilmeldinger og dritt (skal notere opp senere) Noen som kan hjelpe? Finnes det noen guider o.l. på nettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2006 Skal vi se.... Når jeg tester denne usb obd kabelen, så får jeg opp meldingen "No respond from controller" eller noe i den retningen..... Hva kan dette være? Funker det i det hele tatt med progget til Ross-Tech? I såfall, hvilken versjon er å annbefale? Please hjelp! Blir så alt for kokt i skallen når det ikke vil virke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...