Bytte av speil på vw bora

Anbefalte innlegg

Skal bytte speil på vw bora. Noen som vet om jeg må av med dørtrekket for å løsne speila. Skulle også ha vert av med dekselet rundt håntaket inne til døra, noen som vet åssen det gjøres uten å ødelegge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bytte speil på vw bora. Noen som vet om jeg må av med dørtrekket for å løsne speila. Skulle også ha vert av med dekselet rundt håntaket inne til døra, noen som vet åssen det gjøres uten å ødelegge?

Må nok av med dørtrekket ja... de fleste skruene er avslørt på det bildet her.. :)

867000.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man av med dørtrekket? Skiftet speil på golfen til dama og der mener jeg da at jeg ikke hadde av dørtrekket.. : klø : Er vel noe av det samme dørtrekk/system på golf4 og bora?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trudde dem var ganske like ja. Du husker ikke hva du gjorde da? kan hende det går ann å ta av dekselet til høyaleren å ut med den... så kansje jeg kommer til den skruen der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker rett å slett ikke om jeg hadde av dørtrekket eller ikke jeg.. : klø : Mener å huske jeg ikke hadde det av, men ble litt usikker når jeg begynte å tenke på det... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter 1 eller var det 2 skruer bak dørtrekket som må ut for å få av dekselet der hvor diskanten sitter.

Bak dette sitter skruene til speilet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.