#1 Skrevet April 4, 2006 skal ha på tårstiver fremme på bilen. og trenger da sveise inn noen fester for avstiver staget. s2 / rs2 har jo dette orginalt. mener også jeg har sett på etpar biler som normalt ikke har dette orginalt, men som alikevel har sveiset på denne braketten fra s2/rs2. kan noen hjelpe meg å finne ut om disse brakettene kan kjøpes løse? vet det er enkelt å lage noen fester selv, men ser litt bedre ut med dem orginale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2006 tenker da på "brakettene" som firkantrøret er skrudd oppå. dette bildet er forøverig fra en 90q jeg fant på nettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2006 Er det denne du er ute etter? Er hentet fra S2 coupe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2006 superb!! hjertelig takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...