#1 Skrevet April 13, 2004 sånn ble den med 30mm Eibach: gb : ikke altforlav men sånn passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2004 Det var veldig pent, jeg har senket min 35, og er i grunn meget fornøyd med det... Da er jo tross alt brukendes for folk og (barn etc.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2004 Det så pent ut, Roy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2004 Jeg syns fortsatt der ser ut som om bilen er for høy eller hjulene er for små. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2004 Det er ikke alle som digger subb heller vet du Knut Arne!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2004 Har også så godt som bestemt meg for et Eibach sett. Dette er pro-settet, ikke sant? Byttet du dempere og? Så akkurat passe ut... Tror faktisk nettopp jeg bestemte meg for Eibach! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2004 Har kun byttet fjærer. :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2004 Typisk det, jeg mangler og monteringen av demperne foran, gule koni, kun de bak som er på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2004 Eg er nok av typen som vil ha den litt lavare og nokre tomma større felga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Eg er nok av typen som vil ha den litt lavare og nokre tomma større felga og du er ikke alene om det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2004 Man må kunne kjøre uten å ødelegge det ene og det andre spør du meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 16, 2004 Ganske enig i det Trond. Er jo en bruksbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 16, 2004 Ja, men hva er det du har gjort med det bildet der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 16, 2004 Satt å prøvde meg fem på adobe fotoshop 7. Ikke spør hvordan jeg gjorde det, ble plutselig bare sånn....... Har enda et her:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 16, 2004 Feil bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 16, 2004 Ser at du har lekt litt med de ulike filterene...det kan bli ganske mye kult ut av disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 16, 2004 Ja, det må jeg si, skulle gjerne lært litt photoshop selv jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 16, 2004 hehe, Filter er enkelt å bruke Berre å trykke på ein knapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 16, 2004 Joda, men jeg skulle lært hele suppa da, kan ikke fjerne skiltnr engang.... Tragisk Gundersen i hidden kunnskaper!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...