Oslo: Valdres 1.Mai Kolonne?

Anbefalte innlegg

Jeg synes det hadde vært greit å kjørt en liten kolonne til Valdres, og har vel egentlig fått innspill om at det kommer til å henge seg på en del mere folk underveis.

Er det mange her som vil være med på det?

Jeg kommer til å dra oppover søndag den 30. April.

Avreisetidspunkt er fleksibelt for min del, men kanskje i 12-13 tida?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dessverre ikke blitt med : bh : Skal på dugnad i Seljord hele helgen jeg.. Har neppe blitt edru til om mandagen :full:: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det kolonne så henger jeg meg på, ikke fra Oslo men lengre "opp".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også oppover men ikke før på morgenen 1. mai, så hvis flere har tenkt å reise oppover da så kan vi prøve å få til noe.

I fjor dro vi kl. 07.00 fra Vinterbro og plukket opp flere fra Drammenskanten på vei opp. Var fremme ca 10.00.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også oppover men ikke før på morgenen 1. mai, så hvis flere har tenkt å reise oppover da så kan vi prøve å få til noe.

I fjor dro vi kl. 07.00 fra Vinterbro og plukket opp flere fra Drammenskanten på vei opp. Var fremme ca 10.00.

Tror jeg og noen fra hønefoss skal dra tiiiidlig 1. mai... Men blir nok kanskje før 07.00....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg og noen fra hønefoss skal dra tiiiidlig 1. mai... Men blir nok kanskje før 07.00....

Ikke noe problem for min del å dra tiiiiidlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En del fra Hadeland drar på søndagen....

Men hvem vei kjører dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg henger meg på med inge oppover på 1 mai

da kommer det en S line og en S bil hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar oppover Søndag... Noen flere.. Har lyst å feste..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar oppover Søndag... Noen flere.. Har lyst å feste..!

Da er vi to......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En del fra Hadeland drar på søndagen....

Men hvem vei kjører dere?

Vi kjører vel via Sandvika, Sollihøgda og Hønefoss, for jeg tror det er noen fra Hønefoss som har tenkt til å henge seg på også. Jeg er ikke så kjent, men det går vel an å møtes underveis for at dere blir med også da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så satser vi på at vi blir litt folk fra østfold som slenger oss med dere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører vel via Sandvika, Sollihøgda og Hønefoss, for jeg tror det er noen fra Hønefoss som har tenkt til å henge seg på også. Jeg er ikke så kjent, men det går vel an å møtes underveis for at dere blir med også da?

Veldig omvei for oss det så blir nok ikke aktuelt.

Men er vel noen andre som skal kjøre der vi kjører..

Og fest på søndagen ja.:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er en del fra Oslo og Follo som drar rundt 13-14 tida...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi møtes i alle sammen i Sandvika da? Samme sted som sist? Den bensinstasjonen rett etter at vi har svingt av mot Hønefoss. Var det ikke en Statoil da tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Roger, det var Statoil ja... He,he...

(mins å huske en liten diskusjon om dette i fjor også...): smil :

Skal vi si kl. 14 der da ell???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Roger, det var Statoil ja... He,he...

(mins å huske en liten diskusjon om dette i fjor også...): smil :

Skal vi si kl. 14 der da ell???

Ja, jeg husker også den diskusjonen, men med min hukommelse, så har jeg glemt hva det var igjen jeg.

Klokken 14 høres helt ypperlig ut for meg, så får jeg bare krysse fingrene for at det har dukket opp noen deler, så jeg får montert det til da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi 2. Står i stå og venter på deler til begge bila så vi får se hva vi klarer å "hoste" opp...: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kl.14 på bensinstasjonen der vi møttes ifjor da... Da satser vi på å være der til den tiden vi også, selvom det ser ut til at vi ikke blir så mange da. Skulle det skjære seg gir jeg deg beskjed Roger ( du har fortsatt samme nr? )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fortsatt det samme nummeret som jeg har hatt i mange år jeg, Knut Richard.

Det er 909 79 307

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen fra sogn som drar nedover til Oslo på lørdagen (motorfestivalen) så hadde vi planer om en liten fest i Oslo før turen går til Valdres igjen litt utpå søndagen.

Kan være at vi henger oss på en sånn kolonne..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen fra sogn som drar nedover til Oslo på lørdagen (motorfestivalen) så hadde vi planer om en liten fest i Oslo før turen går til Valdres igjen litt utpå søndagen.

Kan være at vi henger oss på en sånn kolonne..

Det må dere gjøre da vet du.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg kanskje blir med likevel.. : klø : Skal plutselig jobbe natt til lørdag, så dugnaden jeg skulle vært på i helgen utgår sannsynligvis, og da er jeg kjørbar på mandag : ja :

Får se om dansken har noe nytt å vise frem i forhold til dagens treff på Hadeland ;):rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig vi er 2 eller flere fra sandvika. Jeg skal ihvertfall oppover tidlig 1 mai.

Så det møter vel opp en Golf1 Einser (Om han har bilen klar) og jeg med en Audi A3 :)

Gi beskjed om hvem som drar når og hvor man møtes så kommer nok vi: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare holde liv i denne tråden, og be alle som har radio om å huske disse, så vi kan holde litt kontakten mellom bilene.

For de som ikke har radio, så får man kjøpt sånne hos blant annet Elkjøp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.