#26 Skrevet April 27, 2006 Ser at Elkjøp har 4 forskjellige typer radio Er det samme hvilken man kjøper? Aldri vært borte i sånt før jeg.. Annet enn pappkopper forbunnet med 10 meter line når jeg var liten da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 27, 2006 Ja, det skal være det samme det, for alle radioer man kan bruke uten lisens skal gå på samme frekvens. Husker ikke i farten om det er 344 eller 366 MHz. Mine heter Cobra og ble kjøpt på Elkjøp på Skøyen. Kostet rundt 400 for 2 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 29, 2006 For de som ikke rekker å joine 14-kolonnen, er det mulighet for å henge seg på 16-kolonnen. Samme sted, Statoil i Sandvika.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 29, 2006 Vi kommer også klokka 2. Sees da. Håper på bra vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 29, 2006 Ja, det nærmer seg fort nå, vi får håpe at været er bra. Jeg vasket bilen i dag før jeg dro på motorfestivalen, men det var jo helt bortkastet, ettersom det sprutregnet fra Helsfyr og oppover. Så jeg får ta en tru innom jobben i morgen før jeg drar, og vaske på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 29, 2006 Tar bilvask når vi kommer frem jeg.. neppe noen som ser hvor ren bilen var etter 18 mil i kolonne Da er sengetøy og drikkevarer pakket Dansken er klar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 30, 2006 Snakkes i morgen kl 1400... Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 30, 2006 æsj... Enden på visa ble at jeg får ikke dratt... kjedelig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...