Oslo: Valdres 1.Mai Kolonne?

Anbefalte innlegg

Ser at Elkjøp har 4 forskjellige typer radio : rolleyes Er det samme hvilken man kjøper? Aldri vært borte i sånt før jeg.. Annet enn pappkopper forbunnet med 10 meter line når jeg var liten da : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det skal være det samme det, for alle radioer man kan bruke uten lisens skal gå på samme frekvens. Husker ikke i farten om det er 344 eller 366 MHz.

Mine heter Cobra og ble kjøpt på Elkjøp på Skøyen. Kostet rundt 400 for 2 stk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som ikke rekker å joine 14-kolonnen, er det mulighet for å henge seg på 16-kolonnen.

Samme sted, Statoil i Sandvika.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer også klokka 2. Sees da. Håper på bra vær : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det nærmer seg fort nå, vi får håpe at været er bra. Jeg vasket bilen i dag før jeg dro på motorfestivalen, men det var jo helt bortkastet, ettersom det sprutregnet fra Helsfyr og oppover. Så jeg får ta en tru innom jobben i morgen før jeg drar, og vaske på nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar bilvask når vi kommer frem jeg.. neppe noen som ser hvor ren bilen var etter 18 mil i kolonne ;)

Da er sengetøy og drikkevarer pakket :) Dansken er klar!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakkes i morgen kl 1400...

Endre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

æsj... Enden på visa ble at jeg får ikke dratt...

kjedelig....: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.