#1 Skrevet April 5, 2006 Syntes det så litt tøft ut jeg. Dette er jo en rallybil da, men tror det kunne blitt kult på en gatebil også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2006 Syntes det så litt tøft ut jeg. Dette er jo en rallybil da, men tror det kunne blitt kult på en gatebil også... Det der ser ut som en A2, med fronten og skjermene. Går ikke så mange av dem. Er det ikke en her i Norge som har en slik? Så en sån på Rudskogen for noen år siden, med sorte skilter. Om jeg husker helt rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2006 Minilites = sidespeilene? Eller siktes det til mini-lights? Mr Jordfald: tenker du på gamle Danneborg bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2006 Tenkte på felgene. Se info her: http://www.minilite.co.uk/aboutus01.html http://www.minilite.co.uk/magnesium1.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2006 Ååååh! Tenkte bare Smoor jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2006 Minilites = sidespeilene? Eller siktes det til mini-lights? Mr Jordfald: tenker du på gamle Danneborg bilen? Er vel ikke helt sikker på hva jeg tenkte på... hehe Men mins jeg kunne huske for en del år siden når jeg var på Rudskogen at det var en A2 der. Var med Audi sine rød,grå,sort dekalie. Også sorte rally plater på, tror den ble brukt noen runder på sprintrally også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2006 Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2006 Denne? Ja den må det ha vært, er det noe historikk på den? Eller er den bygd på noe som ikke er Audi Sport Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2006 Jobber med saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 6, 2006 Litt feil felger mener jeg... på den fra Norge. Ble litt puslette. Bør ha Gruppe-B Sport felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 6, 2006 Så lenge det er racing duger det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 6, 2006 Så lenge det er racing duger det! Her skal man jo ha 2-3 sett med gruppe-B felger med dekker liggende klare. Om bilen har historie vel og merke. Kanskje det er mulighet for å spore opp eier og høre om den er til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2006 Spørs vel om bilen er på veien lenger. Den er iallefall ikke godkjent lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2006 Jeg trodde biler med svarte motorsportskilt var unntatt fra EU-kontroll jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 6, 2006 Jeg trodde biler med svarte motorsportskilt var unntatt fra EU-kontroll jeg?Ikke vet jeg hvordan reglene er, men det er iallefall det jeg fikk opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 6, 2006 Owner: Rune Danneborg, Innovation Motorsport A/S, Norway. Engine & transmission: 2.2 litre 20V five-cylinder, approximately 340 hp (to be increased!), six-speed S1 gearbox, sinter clutch. History: This factory built rally car has participated in several racing events throughout its history, for example it won the European rallycross championship in 1986. It is still actively raced in sprint rallies and hill climbs. Comments: The front and rear wings, bonnet and boot lid are all made from carbon fibre. Performance: Acceleration 0-201 meters in 7.6 seconds, top speed 196 km/h. http://www.arch.kth.se/~a98_don/gallery1.html Tror kanskje den er eksportert til sverige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 7, 2006 Owner: Rune Danneborg, Innovation Motorsport A/S, Norway. Engine & transmission: 2.2 litre 20V five-cylinder, approximately 340 hp (to be increased!), six-speed S1 gearbox, sinter clutch. History: This factory built rally car has participated in several racing events throughout its history, for example it won the European rallycross championship in 1986. It is still actively raced in sprint rallies and hill climbs. Comments: The front and rear wings, bonnet and boot lid are all made from carbon fibre. Performance: Acceleration 0-201 meters in 7.6 seconds, top speed 196 km/h. http://www.arch.kth.se/~a98_don/gallery1.html Tror kanskje den er eksportert til sverige. Var ikke mye rally historikk på denne da... hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 7, 2006 Mer OT: Rune Danneborg brukte jo den A2'n ganske mye på div arrangement og i rally.. Se hva han selv skriver på rally.no; http://www.rally.no/a2/historisk.htm Bilder: http://www.rally.no/a2/mediaquattro.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 7, 2006 Det står at bilen har chassis nr 57. Men ser ikke ut som den har blitt brukt noe serlig i løp under rally. Kun som rallycrossbil, og det er jo ikke noe historisk pluss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 14, 2006 Ja den må det ha vært, er det noe historikk på den?Eller er den bygd på noe som ikke er Audi Sport Tyskland. Viss det er den samme bilen så er den nå Børge Olsen Racing sin.Han kjøpte den for og restaurere den..Såg den stod inne på verkstedet hans..Rå bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 14, 2006 Viss det er den samme bilen så er den nå Børge Olsen Racing sin.Han kjøpte den for og restaurere den..Såg den stod inne på verkstedet hans..Rå bil. Det stemmer, har vært i kontakt med tidligere eier og den er solgt. Kun historikk fra rallycross etter som hva jeg forstod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 14, 2006 virker slik ja... bare synd Børge ikke svarer på mail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 24, 2009 Bare for moro skyld, har medlemmer noe bilder av denne bilen liggende? Jeg var hos Børge på fredag, men han ville ikke la meg fotografere i kupeen, eller at bilder ble lagt på nettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 26, 2009 Jeg trodde biler med svarte motorsportskilt var unntatt fra EU-kontroll jeg? tror d jeg å,tror de bare må på årsgodkjenning for å få godkjent til den klassa de tilhører.. en kamerat som kjører rally prate på noe i den retningen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 26, 2009 tror d jeg å,tror de bare må på årsgodkjenning for å få godkjent til den klassa de tilhører..en kamerat som kjører rally prate på noe i den retningen... Tror faktisk de må godkjennes på BT før hvert løp hvis de skal bevege seg på offentlige veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...