Anbefalte innlegg

jeg jar et spm angåene lakkering.

jeg har blitt fortalt at jeg må skaffe alt som treng bortsett fra lakkeringsutstyret. hva trenger jeg til å få hellakkert en audi 80 GTE 85 mod. kan jeg få en liste med pris ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pussepapir (200-1000 papir... trenger sikkert ikke alle men du må ha både grovt og fint papir).... kjøp litt etter hvert (hørres ut så du skal gjøre pussingen selv)

sparkel for og fikse.... maskeringstape.. papir til og dekke vinduer etc.. det eg kom på i farten

 

så trenger du en del pågangsmot ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så "trenger" du erfaring. Grunnarbeidet er 80% av jobben med å lakkere en bil, og er det en ujevnhet i grunninga/sparklinga kan du være sikker på at du ser den 10 ganger bedre etter at lakken er kommet på. Få med deg noen som kan dette, så går det nok greit.

 

Lakkeringsverksteder har ofte rabatter hos de som selger utstyr og lakkprodukter, så hva angår pris ville jeg fått et til å bestille for deg, med sin rabatt. Det er vanligvis ikke noe problem.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.