#1 Skrevet April 5, 2006 Noen forlag til hvem som har best pris på dette? Må selvfølgelig være sammenheng mellom kvalitet og pris, er ikke intr i ett sett som ramponerer kjøre komforten.. Både med og uten rustfritt, evt noen argumenter rundt rustfritt?? Haster litt da dette skal bestilles snarest.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2006 KW helt klart synes jeg. Er på mitt 2. sett nå og er kjempefornøyd. Etter er grisete vinter er det bare å spyle det rent og skru det ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2006 KW helt klart synes jeg. Er på mitt 2. sett nå og er kjempefornøyd.Etter er grisete vinter er det bare å spyle det rent og skru det ned. Forhandler og ca pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2006 Norsbildelsenter og pris kommer ann på verson. Man får KW1, KW2 og KW3. Jeg bruker KW2 og pris er vel rundt 12-14 000kr vel, husker ikke helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2006 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8051650743 noen som har noen tanker om disse?? 5000.- ferdig mva inn i norge! må vel være billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...