#1 Skrevet April 5, 2006 Hei! Nå når sommeren nærmer seg må jeg gjøre noe med bilen! Er veldig ivrig på å se hvordan bilen min vil se ut med: -Senk (30mm) -Felger (18") -Soting fra b-stolpe (ikke for mørk..) Er det noen her som har lyst å leke litt med photoshop så jeg kan se hvordan det blir? Har tenkt litt på to type felger: Rs6 og ASA ARI i 18" (har ikke noe bilde av Rs6 felgen, men kansje noen andre har...) Kom ellers med forslag til andre om noen mener annet! Da hels innenfor rimlighetens pris da de jeg her sett på er pakker på Sharif.... Takker masse for svar og hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2006 jeg kan ikke sette felgene på bilen, men jeg tror det kan bli bra! og husk hvis du vil gjøre noe med fronten gjør s4 grillen mye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2006 Ja har lurt litt på den grillen... hvor får man enent tak i grill med sort ringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2006 Her har du min gamle bil med 30 mm senking og 18" felger. Jeg mener 30 mm er altfor lite. bilen bør og senkes med fremme enn bak. Bak holder for så vidt med 30 mm, men 45 hadde vert bra fremme! Vet foresten ikke hva settet og felgene heter. Er lenge siden jeg solgte bilen! Er og foresten en 1,6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2006 Er enig i at 30mm senking er litt lite.. Her er et bilde av min - senka 50/50 og med 18". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2006 To raske:) AR1 på begge.. den med sort senter ble vel mest vellykka.. sikkert senka mer...justerbart er fint;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2006 Felgene å bildet her tilsvarer ca 20-21 tom... (bare så du ikke tror at 18 blir så stort) Her ser du 19" på gamlebilen... fjærene var smidde 40mm fjærer, så vil tro den var senka ca 8 foran og 7 bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2006 To raske:) AR1 på begge.. den med sort senter ble vel mest vellykka.. sikkert senka mer...justerbart er fint;) Har bare et lite tips til deg Sindre.. ta deg et bildesøk på eniro eller google å finn en felg som allerede står på bil.. så er det lettere å få et skikkelig resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2006 mye klaging her:rolleye: de ble nok litt store ja, spesielt på den første:o de er jo ikke runde engang..å de bildene dine funker ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2006 Kjempe bra! De felgene kler bilen godt! Men hadde vært artig å se hvordan den er med Rs6 felgene og om du har mulighet og tid? og soting og... Setter pris på litt hjelp fra dere her inne! Og ang senking ser det ut til jeg venter med det og sparer til justerbart istede... Demperne er ikke like freshe lenger og da er jeg nesten oppe i samme pris gitt.... Gleder meg til ting kommer på! Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2006 min mening er nå at sotingen skal være helt frem hvis den skal være der men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 7, 2006 Ser kjempe stilig ut! Ble litt usikker med felger nå... men tror jeg likte ASA felgene best. Helt enig at det ser finest ut med soting helt frem, mener vel ikke helt lovlig... man får vel ikke solfilm firmaer til å sette på helt frem? Fårse hva det blir til.. Takker masse for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 7, 2006 bare fjærer du skal ha eller? Da bør du gå for 60/40! Da synes jeg at det blir akkurat passe lavt og du slipper å gå nedi overalt. Kjøpte mitt 60/40 H&R fra autopower.no og er kjempe fornøyd med det. kan se bilde av bilen med 60/40 senk på denne siden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=40192 (Bare bla litt ned på siden) Det er forresten 19" som er på bilen. Ville prøvd meg på det om jeg var deg Men dette er jo helt opp til deg, bare tips fra meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 7, 2006 Ser kjempe stilig ut! Ble litt usikker med felger nå... men tror jeg likte ASA felgene best. Helt enig at det ser finest ut med soting helt frem, mener vel ikke helt lovlig... man får vel ikke solfilm firmaer til å sette på helt frem? Fårse hva det blir til.. Takker masse for hjelp! Kan jo prøve å gjøre deg litt mer usikker da: rolleyes TSW Kyalami Jeg liker AR1, spesielt med sort senter og polert kant: rock : ellers liker jeg TSW felgen bedre. Å som antydet tidligere i tråden så er jo størrelsen noe urelaistisk på disse bildene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 7, 2006 Ja så rå ut med de TSW felga! Hvem selger de til gunstige priser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 8, 2006 hva med ATP INOX? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 8, 2006 Helt enig at det ser finest ut med soting helt frem, mener vel ikke helt lovlig... man får vel ikke solfilm firmaer til å sette på helt frem? Så lenge du betaler, legger de på frontruta om du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 9, 2006 hva med ATP INOX? Hvem forhandler dem? Pris ca? De var styggfete: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 9, 2006 shariff har dem veit jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 9, 2006 Sharif har det meste, til ganske lave priser!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...