jetta med rar eksos lyd (kat?)

Anbefalte innlegg

har da problemer igjen. :P

 

på fredag var jeg på eu kontroll. gikk gjennom avgass kontrollen med god margin. men bilen gikk ikke som den skal.. er akkuratt som den drar ei campingvogn etter seg. går sakte men sikkert opp.

 

så idag på vei hjem fra skolen så begynte det å rasle noe sinnsykt etter ca 2500 rpm. bilen ville heller ikke over 4-5000 rpm. og det gikk dass. skjer kunn når jeg gir gass da.

 

uka før eu kontrollen så måtte jeg bytte gummi proppen på det røret som sitter på manifolden. røyk igjen etter 20 mil etter første bytte.. den jeg bytta til var en jeg hadde liggende da. så jeg kjøpte en ny en. den har holdt.

 

hvis noen har sett den blåe rs2 sm var på rudskogen og herja vilt på gatebil treffa så kan lyden nesten sammenlignes med sånn som den hadde.

 

kan lyden komme av at katten er delvis eller helt tett? eller hva kan det være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg har tilbakeslag i luftfilterboksen. kan det komme av katten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen har sett den blåe rs2 sm var på rudskogen og herja vilt på gatebil treffa så kan lyden nesten sammenlignes med sånn som den hadde.

 

kan lyden komme av at katten er delvis eller helt tett? eller hva kan det være?

Min erfaring er at defekt katt lager moped-lignende lyd. "Lysere" enn eksosen, skranglende/vibrerende lyd.. Rasle, som du sier... Stemmer bra med min erfaring ja :) Men dette er jo bare det jeg har hørt fra biler med gåen katt da, ikke no profesjonell vurdering akkurat :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.