#1 Skrevet April 5, 2006 har nå fått alle varsellamper til å fungere i speedometeret med digifant 1(g60) led.nettet. mangler nå å koble opp speedometer vaier så jeg kan se hvor fort det virkelig går. probemet er at turteller signalet er helt på trynet. på tomgang står den på 6000omdr. og vaier tilbake og fremover når jeg gir gass. kan det være dårlig kontakt et sted? hvor isåfall? alle ledninger inne i kupeen er garantert god kontakt på. hvor leser bilen min turteller signal nå? i hjernen til ecu(digifant1) eller fra coil? hørt at diesel bilene får turteller fra dynamo, men det er vel ikke tilfelle her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2006 enten coil eller dynamo mente at golf/vento hadde digital avlesning av speedo jeg? at de ikke gikk på kabel? men kan jo være jeg tar feil da selvsagt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2006 enten coil eller dynamo mente at golf/vento hadde digital avlesning av speedo jeg? at de ikke gikk på kabel? men kan jo være jeg tar feil da selvsagt! har digital avlesing ja og ikke kabel. det får jeg opp snart igjen, men mangler å få turteller til å vise riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...