#1 Skrevet April 5, 2006 trenger dele nr på følgende del som er til porsche bremser forran fra RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2006 Hvilket rør er dette? Det som går fra ABS-enheten og ut til venstre forbremse? I så fall angis ikke annet enn at det er 745mm langt. Om det er røret mellom slangene ute i hjulhuset er nummerene: 8A0 611 721 for venstre side 8A0 611 722 for høyre side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2006 8A0698721 hva er dette nr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2006 Det dukker ikke opp, så da er det et gammel nummer som er overført til et nytt. Det er nå i alle fall et bremsenummer, og jeg vil tro at det er det samme som 8A0 611 721, men det blir bare en antagelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2006 ok takker! falser og bøyer noen selv jeg tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2006 Det der rørene som går inn på calliperne. Siden Rs2/porsche callipere ikke har gliderer erstatter disse rørene slangen som går inn på de vanlige calliperne. Har selv fjærnet denne slangen og montert slike rør i forbindelse med bremseoppgraderingen min. Har ikke tilgang på ATKE, så noen andre får finne nummerene. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...