#1 Skrevet April 5, 2006 Den jeg har er vel omtrent helt tett(sikkert både utvendig og innvendig) så jeg tenkte på en ny setrab oljekjøler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2006 Den jeg har er vel omtrent helt tett(sikkert både utvendig og innvendig) så jeg tenkte på en ny setrab oljekjøler. skaff tak i en kjøler til en v8'er . jeg fikk satt på en på min s6. men litt modifikasjon trengs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2006 Hvis du ikke skal ha FMIC, monter en STOR oljekjøler i front. F.eks. Setrab 925 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2006 trodde de på kollevold visste nøyaktig hva som passet men det gjorde tydligvis ikke kontordamen. i mangel på gode råd bestilte jeg den som var mest solgt med målene 330x150 (bxh) Den kjøler nok uansett bedre enn den som står i nå som er helt tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...