#1 Skrevet April 14, 2004 Kanskje mest til Thomas: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=223070 Hehe.. Kanskje du må finne en ny sponsor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2004 Har vært mye mas om CLA i det siste....den brosjyra alle i Norge fikk i Januar bl.a. er falsk med et produkt som ikke inneholder CLA engang.....but I dont care....I got the money and Fredag kveld 2.Juli rives det av(endelig) PS: igår tok jeg av Colourconsept i frontruta...clean og pen..men RART!!!! Mista liksom sjela si...men blir muligens erstatta av gul harrystripe............... Men jeg har ei dør jeg må lakkere først...................................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2004 Lakkere dør?? Huffda!! Detaljer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2004 Hint:...fjerning av lister....(og Møller sin dårlige lakkering under) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...