#1 Skrevet April 5, 2006 Som dere kanskje har fått med dere så skal Nordmøre Gatebilklubb arrangere Vårtreff på Lånkebanen Lørdag 29.april 2006. Portene åpner kl 10.00 Teknisk kontroll: Kl. 10.00-14.00 Førermøte: Hver time mellom kl.10.00-14.30 Treffet varer frem til kl 17.00 Program for dagen: 10.00-12.30 Frikjøring 12.30-13.00 Jenter på banen 13.00-14.00 Breisladd konkurranse 14.00-15.00 Frikjøring 15.00 Premie utdeling. 15.30 ----> Frikjøring Priser: Gratis for barn under 12 år. Inngang : 100,- Bil inn på området : 150kr,- Kjøring : 200kr,- Det vil bli kåret en Breisladd vinner, Best in Show, og dagens Peneste bil. Best in Show vil bli kåret av en uavhengig jury. En som utmerker seg på ett eller annen slags vis. Jenter på banen er noe nytt vi vil prøve på i år. Dette er for å få jenter til å prøve hvordan det er å kjøre på bane. Ikke alle jentene som har så veldig lyst utpå å kjøre når vi gærne gutta kommer på innersvingen. Så vi håper virkelig at mange jenter stiller opp på dette!!! Vi i NGK håper i allefall dette er ett positivt tiltak. Treffet er åpen for alle. Så det er bare å møte opp!! Førstemann til mølla prinsippet gjelder som vanlig for oss, så det er bare å møte opp tidlig. HJELM ER PÅBUDT OM DU SKAL KJØRE ELLER SITTE PÅ. Det vil IKKE bli lov å være synelig beruset inne på området, og overstadig berusede personer vil bli bortvist fra området. Dette er for å sette bil og bilgleden i fokus og ikke fylla!! Dette treffet har vært det mest besøkte gatebiltreff de 3 siste årene i Midt-Norge. I fjor hadde vi over 2000 innenfor portene, og håper på å gjenta kjempesuksessen i år også. Det vil garantert bli mye fart, lekre biler, og heftige kjøring ute på banen!! Til dere som har en bil som ikke er registrert og dere har ville vist frem på banen: Desverre så blir det heller ikke i år tillatt med prøveskilter / uregistrerte biler på banen. Men velkommen skal dere være til å vise frem grombilene fordi. VEL MØTT SKAL DERE ALLE VÆRE!!! MVH Nordmøre Gatebilklubb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2006 Da krysser vi fingre for at det ikke blir fyllekjøring, kniv-vifting og 400m rett mot publikum i år... Sikkert endel Trondheims medlemmer som stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2006 Kan ikke se at programmet inneholder drag, og det blir igjen påpekt bestemmelsene vedrørende alkohol. Politiet vil også være til stede, som på høsttreffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2006 Høres ut som fornuftige tiltak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2006 Dette har jeg ikke fått med meg! Count me in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2006 Ngk`s "vårslæpp" i fjor var det beste treffet jeg var på.......(blandt acr,våler osv) jeg har allerede pakket sekken for en super dag.... Håper været er med oss i år å Håper på like mange fremøtte i år å Blir kult å se om jente kjøringen slår ann....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2006 Skulle klart å samla Nord-Trøndelag og Trondheim lokallag, og eventuelt andre tilreisende medlemmer FØR vi kjører inn på område.. Vært rått med alle medlemsbilene samla på utstillingsområdet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2006 Et lite råd da; vær meget tidlig ute! Det er som kjent førstemann til mølla som gjelder, og det hadde vært morro å se favorittmerkene utstilt samlet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2006 Et lite råd da; vær meget tidlig ute! Vi får ta ett møte på det, oss lokallagene i mellom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2006 Vi får ta ett møte på det, oss lokallagene i mellom Har prøvd å fått samlet noen i fra nord......virker som vi blir noen biler:) Så et lite vwaudi-tog er ikke å forakte: smil : Gleder meg som et barn..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2006 Har prøvd å fått samlet noen i fra nord......virker som vi blir noen biler:)Så et lite vwaudi-tog er ikke å forakte: smil : Gleder meg som et barn..... Trondheimsmedlemmene er utrolig seige med å vise interesse over forumet, men hender seg at de glimter til og dukker opp fordi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2006 Frøya lokallag er med, kommer med ca 4 biler...erfaring fra ifjor at det lønner seg å være tidlig ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 11, 2006 kommer sikkert jeg og.men ikke med egen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 26, 2006 Da er det ikke lenge igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...