Anbefalte innlegg

En bekjent av meg har nylig kjøpt seg Touareg. Han har lyst på "store" felger på bilen, 19,20,21,22"??? Har noen her på forumet noen erfaring med hvor store han kan ha på bilen, men fortsatt ha god komfort. Og lurer da også på hvordan dekk dim han bør velge. "Stort, tøft og komfortabelt"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varsle hvis han skal selge orginale 17" felger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bekjent av meg har nylig kjøpt seg Touareg. Han har lyst på "store" felger på bilen, 19,20,21,22"??? Har noen her på forumet noen erfaring med hvor store han kan ha på bilen, men fortsatt ha god komfort. Og lurer da også på hvordan dekk dim han bør velge. "Stort, tøft og komfortabelt"

Siden 20 tom på Touareg ser ut som 17 tommere på Golf 5, så bør man nok opp på 22 tom hvis det skal se skikkelig tøft ut. Kjenner ikke så mye til hjulomkrets og dekkdimensjoner, men kan jeg tippe 10x22 ET40 med 295/30 22 hadde vært passe rått? ;) Komforten vet jeg ikke hvordan det går med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av de penere norske Touareg med 22" Antera:

6_1131021332369.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at dem er kommet lengre i den teknologiske fremgangen enn det bildet der tilsier ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.