#1 Skrevet April 5, 2006 Har noen bilder ?? (inspirasjon) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2006 Venter spent............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2006 Her er noen bilder til deg, Petter. Enda noen flere i denne tråden: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2528624 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2006 Nå ble jeg overbevist :-) Takk Per..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2006 det var pent. RS6 felger er pene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2006 vil ha..... passet fint på bora. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2006 A8 felger i 19" er jo også fin :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2006 Men det blir nok RS6 felger i 18" hos Sharif til 7500kr med dekker, finnes vel ingen billigere......?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2006 Blir vel KW også da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2006 så unektelig bra ut på TMExpress bildene iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2006 Men det blir nok RS6 felger i 18" hos Sharif til 7500kr med dekker, finnes vel ingen billigere......?? Eventuelt brukte 8x17 OZ Polaris med nye 225/45 17 dekk for 5.000 av meg... Jan Tore Mod. merknad: Ta helst slikt pr pm eller via kjøp/salg så tråden holdes ryddig og ihht emnet som ligger til grunn. Minner forøvrig også (ja, jeg vet dere vet dette) om at kontoene er personlige, pass derfor på å sjekke hvem man er logget inn som hvis det er flere som benytter samme pc så misforståelser ikke oppstår. -MF. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2006 er det 18" !? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2006 Blir vel KW også da? Jeg har ikke penger til slikt jeg vet du..... Har et 30mm senkesett liggende i garasjen, fått av en venn som skulle ha lavere bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 10, 2006 Mulig det blir 17" OZ Polaris med helt nye Nankang sport 225/45 dekker isteden til 5000kr, da har jeg råd til nye sommerdekk til fruens Passat også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...