#1 Skrevet April 6, 2006 skal senke a3`n, men kun senkefjører, pga budsjettsprekk. har prata med powerzone, og dei har h&r fjører som senker 50mm, pris ca 2300-10%rabatt. er dette grei pris? kven har eibach, og har dei fjører som senker ca det samme? pris på dette? det skulle akkurat gå uten å bytte stabstaget med h&r fjørerne og 50mmsenk. erfaringar med h&r kontra eibach 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2006 skal senke a3`n, men kun senkefjører, pga budsjettsprekk. har prata med powerzone, og dei har h&r fjører som senker 50mm, pris ca 2300-10%rabatt. er dette grei pris? kven har eibach, og har dei fjører som senker ca det samme? pris på dette? det skulle akkurat gå uten å bytte stabstaget med h&r fjørerne og 50mmsenk. erfaringar med h&r kontra eibach Kjører selv med Eibach pro-kit på A3`en min og er kjempefornøyd med det. det senker ikke mere en ca 30mm, mne Eibach har også 1 sett som heter sportline til A3 uten quattro. Dette senker 45-50mm Kan kjøpes hos Hellanor f.eks. Der har vi også rabatt gjennom klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2006 eg skal kun skifte fjører, håper at demparane er gode nok, er originalt sportsunderstell på den, men det er for mjukt ved hard køyring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2006 Jeg går i disse dager og venter på Eibach ProKit selv, får det gjennom Quattroco 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2006 jeg hadde ikke ville handle hos Powersone. uansett om de er billig vil du komme til å vente minst 4 måneder på det senkesette. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=21341 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...