Nord-Trøndelag: En RS2 mindre..

Anbefalte innlegg

Da er det vel offisielt: RS2'n til Ola er totalvrak.

 

Story'n er vel den at en kompis fikk låne bilen søndag morgen, og denne "kompisen" hadde vel kjørt i 50 km/t og så kræsjet i en midtrabatt. : bh :

Etter bildet å bedømme kan jeg sikkert si at farten må ha vært LITT større.

mye rart (10).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALDRI LÅN BORT BILEN TIL EN KOMPIS PÅ EN SØNDAG: bh : : bh : den blemma har jeg og gått på!!! har du sett på bilen? er forsetene hele??;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel kansje forsikringselskapet sin denne?

Viss ikke kunna det vert interesant me noen deler;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALDRI LÅN BORT BILEN TIL EN KOMPIS PÅ EN SØNDAG: bh : : bh : den blemma har jeg og gått på!!! har du sett på bilen? er forsetene hele??;)

 

Jeg har vært med på tur i denne bilen jeg, da forrige eier hadde den. Og det er ikke RS2-stoler nei, hvis det var det du håpet på. Det er bøtte-stoler. Helt jævlig å sitte i (i forhold til RS2-stolene) : bråk :

Fatter ikke at noen kan bytte ut slike stoler.. Jaja. Vet forresten ikke om noe er i stand fra bilen. Jeg kan sende Ola ei melding?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spør han med det samme, om han fikk med RS2 stolene med bilen da :D og hør om han vet hvilke deler av bilen som ikke er skakke, men brukbare.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De stolene som sto i, er klemt flate. Og de RS2-stolene var tatt ut et par eiere FØR Ola kjøpte den.

Og nå fikk jeg ny melding fra Ola: han skal kjøpe tilbake vraket! : rock :

Skal troooooo... om motoren er i grei stand? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et spørsmål.. er han ikke medlem av klubben? finnes det isåfall en god grunn for dette? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola er ikke medlem av klubben nei.. Kan være pga at dette var hans første bil fra VAG!? Hans første bil var vel den der Toyota CarinaE, pluss at han har en utgammel BMW i garasjen nå.: dum :

Men jeg har fått han litt på gli til å bli med i klubben da, tror jeg.. Har nevnt det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle kan med litt peiling på bildene her se at farten IKKE har vært 50 km/t, det er ikke noe midtrabatt som er kjørt over heller. Det var et gateskilt + en lyktestolpe som ble meid ned!

 

Vet ikke annet om motoren enn det jeg har sett å hørt av andre, den ryker, eller røyk blått. :o

 

 

På bildene kan vi se at noen har hatt FLAX!!

 

Klippet fra namdalsavisa:

 

"19-åring feide ned

skilt og lyktestolpe

 

En 19-åring fra Namsos er mistenkt for promillekjøring etter at han kolliderte med en lyktestolpe og skilt like ved Namdalshagen søndag formiddag.

 

 

NAMSOS: Ulykken skjedde i krysset Søren R. Thornæs veg og Jorunn Ekkers veg.

 

Foreløpig er det uklart hvor stor fart sjåføren hadde, men kollisjonen var såpass voldsom at han ble sittende fastklemt i bilen og måtte klippes løs av redningsmannskaper.

 

I tillegg til brann- og redningsmannskaper var både ambulansepersonell og politi på ulykkesstedet.

 

– 19-åringen ble kjørt til Sykehuset Namsos for en sjekk etter at han ble klippet løs, men han skal ikke være alvorlig skadd, sier operasjonsleder Birger Sandvik ved Politiet i Nord-Trøndelag.

 

Samtidig ble det også tatt blodprøve av 19-åringen.

 

Med seg i bilen hadde han en 15 år gammel jente. Hun blir betraktet som uskadd etter kollisjonen.

 

Etter ulykken ble Nord-Trøndelag E-verk tilkalt for å klippe strømmen til lyktestolpen som lå på bakken etter kollisjonen. Dette for å unngå at noen kommer borti høyspentledningene. "

 

50 km/t +fastklemt+ bilder av vrak = bullshit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryker ikke alt som heter forsikring når sjoføren er drita?? en ting er vel for eier å få kjøpe vraket, men han som kjørte må vel få et heftig krav mot seg?? og for den saks skyld, var det en "ingen sjofører under 23" klausul i forsikrings avtalen? da får vel eier en smell selv om han ikke kjørte.. huff.. ikke lån bort bil i det hele tatt sier nå jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryker ikke alt som heter forsikring når sjoføren er drita?? en ting er vel for eier å få kjøpe vraket, men han som kjørte må vel få et heftig krav mot seg?? og for den saks skyld, var det en "ingen sjofører under 23" klausul i forsikrings avtalen? da får vel eier en smell selv om han ikke kjørte.. huff.. ikke lån bort bil i det hele tatt sier nå jeg..

 

Så er vell eier av bilen 20år å da.....

litt dumt med 23 års forsikring da...... :)

 

Jeg føler med rs2 jeg da..... ingen rs2 fortjener sånn behandling.

kunne heller stått i garasjen min å blitt pussa på : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det der med midtrabatten var vel ganske usant ja. Skikkelig godkompis som ljuger om sånt : haha :

Ola kunne forresten selv fortelle at han skulle kjøpe igjen vraket, ja, og sette motoren i en annen RS2. : klø : Dette må da bli dyrt.. Jaja, han tjener vel godt nok.

Men enig med Bård: Ingen RS2 fortjener dette, men samtidig synes jeg at ingen RS2 fortjener å ha blitt omgjort slik som denne var, heller! Det var jaggu ikke mye på denne bilen som minnet om Audi fra før - og langt mindre nå. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det denne det gikk rykter om at det var 500 hk i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror forsikringen ryker uansett jeg..

"Låne vekk bilen til en som har drukket" Det kan jo neppe bli bra.. Forsikrings selskapet kommer MULIGENS til å sette spørsmål ved dette. "Åja du lånte vekk bilen til en som var full, ja men det er greit det.. Ordner seg med If vet du.."

 

Ikke vet jeg, bare tenker høyt her... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker på hvor mye HK det var i denne, men den hadde NOS.. : bh : Stakkars RS2 :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel 450hk + NOS som sparker 150hk i ræwa på deg. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer. lurte på om jeg skulle handle motoren. Men trokke jeg har noe godt av det :P holder med 170 hk til meg med det første :P

 

spurte for tull om speilene var hele jeg :P hehe :D Men var ikke så mye rs2 deler på den egentlig.

 

Hørte at "kompissen" hadde tatt nøklene og kjørt i fylla med søstra si som satt på. Vet ikke om dette er fakta da. Hadde visst vært fest til ola osv slossing. husker ikke detaljene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et eller annet crap måtte skjedd, ja.. Fyllekjøring er uansett aldri kult! Lillebroren min takveltet med en GAMMEL toyota corolla den morgenen siste lokallagstreffet var.. I svinfylla. Greit nok det, kjøre i 130 km/t på snøføre, dra brekk og leke seg litt - men ikke i fylla. Og ikke når du er bare 17 år : dum :

Det eneste fornuftige han hadde å si etter krasjen var: "Æ e gla æ fekk lån biln t Halvard æ (toyotan) å itj ein tå der tre Audi'an som sto ut der!" : eek :

Rare mann.. Siden hele familien var på jobb den dagen, var det JEG som måtte hente han på politikammeret, og det var ikke videre hyggelig. : gråter :

Hanekammen hans ble flatklemt i taket på purkMondeo'n, og purken var selskapet hans på do : rolleyes

Haha.. Sporet jeg av eller hva!? Uansett: Ola får vel til et eller annet tøft med neste bil også. Jeg vedder på at han ikke låner bort bilen til en "kamerat" søndag morgen igjen! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.